top of page

Keuzedelen Art & Design K0354 en Corporate Design K0189 Vernieuwd

dinsdag 28 februari 2023

De examens van de keuzedelen Art & Design K0354 en Corporate Design K0189 zijn in een nieuw jasje gestoken. Om de examinering behapbaar te maken is voor een voorbereidende opdracht gekozen die tijdens het onderwijs of de stage kan plaatvinden.

 

Art & Design K0354

De student kan, op basis van een gegeven thema en/of context, een artistieke media-uiting vormgeven in een geheel eigen stijl en experimenteren met vormen, kleuren, technieken en materialen. De student reflecteert op de concepten, bepaalt wat hij wil overbrengen, maakt hierin keuzes en presenteert de definitieve uiting op een manier die recht doet aan zijn eigen stijl.

 

Corporate Design k0189

Dit keuzedeel heeft als uitgangspunt: de student leren vormgeven vanuit merkstrategie en marketingcommunicatiedoelstellingen. Het doel is een visuele merkidentiteit te creëren die aansluit op de corporate identity. Deze kan uitgewerkt worden naar diverse crossmediale uitingen. Daarbij wordt gebruik gemaakt van verschillende media en de communicatie verloopt via meerdere kanalen.

 

Heb je interesse of wil je dit keuzedeel-examen inzien? Neem contact op met Leonie Kippers (lkippers@consortiumbo.nl) of kijk in de Productcatalogus voor alle keuzedeel-examens.

Keuzedelen Art & Design K0354 en Corporate Design K0189 Vernieuwd

Bekijk ook

woensdag 13 maart 2024

Succes voor Didactisch EPD op TED'24

woensdag 13 maart 2024

Goed nieuws voor Entree-opleidingen

maandag 11 maart 2024

Consortium aanwezig op de conferentie Lerend Kwalificeren

maandag 11 maart 2024

Tweede bijeenkomst responsgroep Sociaal Werk

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

bottom of page